خرید بسته اینترنتی ایرانسل

اینترنت ثابت یکی از جدیدترین خدمات ایرانسل ویژه کسانی که می خواهند از آخرین نسل از اینترنت پرسرعت همراه برای مصارف خانگی و اداری بهره ببرند که به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نسل چهارم اینترنت پرسرعت ثابت برای مصارف خانگی و اداری (TDD-LTE)، صبح روز چهارشنبه 13 مرداد 95 همزمان با میلاد حضرت معصومه (س)، طی یک نشست خبری در هتل همای مشهد مقدس با حضور خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها و مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد ایرانسل به صورت همزمان در 25 استان به شکل رسمی و تجاری راه‌اندازی شد، این خدمت جدید TD-Lte نام دارد.

ادامه نوشته

معرفی یک برنامه اندرویدی خرید شارژ کاربردی

یکی از مهمترین آپدیت هایی که گوگل برای سیستم عامل اندروید ارائه نمود نسخه 2.3 به نام نان زنجبیلی می باشد، در این پست قصد توضیح کامل در مورد این نسخه از اندروید را خواهیم داشت.

نسخه 2.3 یا «نان زنجبیلی»: حدوداً شش ماه پس از عرضه ماست یخ‌زده بر بستر گوشی Nexus One، گوگل وارد فاز بعدی از برنامه Nexus خود شد و کوشید تا نسخه 2.3 این سیستم عامل را با نام نان زنجبیلی یا Gingerbread عرضه نماید. این مرتبه، نوبت سامسونگ بود تا با گوگل همکاری نماید. در همین راستا شرکت سامسونگ گوشی Nexus S را در خط تولید گوشی موفق Galaxy S به تولید انبوه رسانید. گر چه این گوشی از نظر فنی چندان از گوشی پیشین Nexus One سرتر نبود، اما از نظر ظاهری تفاوت زیادی با نخستین عضو خانواده نکسوس داشت و با بهره از صفحه نمایش لبه گرد و بدنه شفاف و تیره رنگ ویژه‌اش، طرفداران بسیاری پیدا کرد، شاید شما هم در اینترنت و مارکت های اندروید به نرم افزار های خرید شارژ برخورد کرده باشید ولی مهمترین تفاوتی که این برنامه با سایر برنامه های مشابه دارد خدماتی متنوعی است که ارائه می کند.

امروزه نرم افزار های موبایل بسیاری از پس انجام بسیاری از کارها برمی آیند و نان زنجبیلی از جنبه‌های گوناگون یک بروزرسانی کوچک به حساب می‌آمد ولی تعدد این تغییرات کوچک تمایزات بسیار زیادی را موجب شدند. نان زنجبیلی را می‌توان حائز بیشترین تغییرات ظاهری از نسخه نان خامه‌ای به حساب آورد. اغلب ابزارک‌ها (ویجت‌ها) تغییر کرده‌اند (بخصوص ساعت آنالوگ که عبارت Malmo از آن حذف گردید)، صفحه‌ی خانگی و اجزای رابط کاربری از تم رنگی سبز بهره‌مند شده‌اند و نوار وضعیت نیز با زمینه‌ی تیره و نوشته‌های روشن، زیبایی بیشتری را از خود نشان می‌دهد. این تغییرات به ظاهر کوچک تاثیر بسیار بزرگی بر ظاهر این پلتفرم داشتند. نسبت به نسخه‌های قبلی، نان زنجبیلی تمیزتر و مدرن‌تر به نظر می‌آمد، اما در حقیقت این ترفند هوشمندانه‌ی گوگل برای کاهش مصرف باتری بود چرا که آن همه اجزای روشن در صفحه نمایش AMOLED انرژی زیادی را طلب می‌کردند یکی از امکاناتی که شما با دانلود و نصب این اپلیکیشن از آن بهره مند خواهید شد امکان پرداخت قبوض و خرید شارژ خواهد بود.

ادامه نوشته

آموزش نحوه استعلام و پرداخت قبض جریمه

با پرداخت قبوض جریمه خود به صورت اینترنتی در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

با توجه به خدمات ارائه شده، شما می توانید هم اکنون قبوض جریمه خود را به صورت اینترنتی پرداخت نمایید؛ ماجرای جایگزینی طرح کاهش آلودگی هوا که با نام عجیب (L.E.Z) شناخته می شود به جای طرح ترافیک و زوج و فرد به تابستان سال گذشته باز می گردد، زمانی که با توجه به گذشت بیش از 10 سال از اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در عمل کاهش چشمگیری در سطح آلودگی مرکز تهران اتفاق نیافتاد و مسئولان ایده ای تازه برای جایگزینی نحوه تردد خودروها در مرکز پایتخت بر اساس میزان آلودگی وسایل نقلیه مطرح کردند.

ادامه نوشته

مسابقه غیر منتظره ایرانسل

طرح های ایرانسل

در جام جهانی قبل ایرانسل خدمات جالب توجهی ارائه نموده است، در این مطلب به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

قبل از شروع به این نکته توجه داشته باشید که برای خرید شارژ ایرانسل به وبسایت ما مراجعه نمایید. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، ورزش دوستان ایرانسلی با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره ویژه ۲۰۱۴، می توانند روزانه از آخرین اخبار و رویدادهای مهم جام جهانی مطلع شوند و با عضویت در گروه های مورد علاقه خود و یا شرکت در مسابقات مختلف، یکی از برندگان قرعه کشی‌های متنوع با جوایزی همچون خودروهای لیفان X60، MVM 315، تیبا، پراید، مک بوک، تور آسیا، صندوقچه طلا، گوشی آیفون، سونی Xperia ZR، ده ها سکه طلا و میلیون‌ها تومان جوایز نقدی باشند.

ادامه نوشته

توضیحات کامل درباره بسته های اینترنت ایرانسل

آشنایی با تمام بسته های اینترنت ایرانسل

با کمک فروشگاه محصولات مجازی ایتور، شارژ بخرید، قبض پرداخت کنید و بسته اینترنت ایرانسل فعال کنید. مشترکین ایرانسل می توانند به جای وارد کردن کدهای دستوری برای خرید بسته اینترنت، به صورت اینترنتی اقدام به خرید بسته اینترنت نمایند روشهای زیادی برای انجام این کار در نظر گرفته شده است: 1- خرید بسته اینترنت با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من 2- خرید بسته اینترنت با کمک وبسایت ایرانسل 3- خرید بسته اینترنت با استفاده از فروشگاه های آنلاین همکار ایرانسل مانند ایتور

ادامه نوشته

برنامه اندرویدی خرید شارژ رایتل

سلام به همه کافه داستانیها

امیدوارم که روز خوبی رو سپری کرده باشید توی این مطلب می خوام که توضیحاتی در مورد یه برنامه اندرویدی بدم که مطمئنم خیلی به کارتون میاد.

این برنامه امکانات زیادی داره که میشه به امکاناتی از قبیل خرید شارژ مستقیم، خرید کارت شارژ، خرید بسته اینترنت، خرید گیفت کارت، خرید لایسنس آنتی ویروس، پرداخت قبض اشاره کرد.

توی این پست می خوایم که بیشتر به توضیح دریاره ی خدماتی که این برنامه برای اپراتور رایتل ارائه میده بپردازیم تا پایان همراه ما باشید.

بخش خرید کارت شارژ اپلیکیشن

این برنامه، گزینه مناسبی برای افرادی هستش که سیم کارت رایتل دارند، با کمک برنامه اندرویدی خرید شارژ رایتل، شما می تونید کارت شارژ رایتل یا شارژ مستقیم رایتل بخرید و یا قبض پرداخت کنید.

صفحه اصلی نرم افزار خرید شارژ

یکی دیگه از بخش های این نرم افزار بخش خرید بسته اینترنت هستش که می تونید هر کدام از بسته های اینترنت رایتل رو که می خواید فعال کنید.

بخش خرید بسته های اینترنت رایتل- نرم افزار خرید شارژ

شارژ فوق العاده همراه اول

شارژ فوق العاده همراه اول

جزئیات طرح شارژ فوق العاده همراه اول

از این پس به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین، همراه اول اقدام به ارائه شارژ هدیه با نام شارژ فوق العاده کرد. این طرح که تنها برای مشترکین اعتباری همراه اول در دسترس می باشد از دی ماه سال گذشته برای مشترکین فعال شد. اگر مشترکی شارژ همراه اول خود را با شماره 142 وارد نماید بنا به مقدار شارژی که خریداری کرده است به او شارژ هدیه تعلق خواهد گرفت در ادامه میتوانید جدول مربوط به هدیه ی کارت شارژها را مشاهده نمایید. با ایتور همراه باشید.

 

شارژ فوق العاده همراه

هدیه ای که پس از هر بار وارد کردن کد شارژ دریافت می کنید بسته به مقدار شارژ خریداری شده متفاوت است، برای دریافت شارژ فوق العاده همراه اول شما باید کد شارژ را به شکل زیر وارد می کنید: #شارژ همراه اول*142* .
مقدار شارژ هدیه ای که دریافت خواهید کرد طبق جدول زیر می باشد:

شارژ فوق العاده همراه اول

طبق جدول بالا اگر مبلغ شارژ همراه اول خریداری شده بین هزار تا پنج هزار تومان باشد مهلت استفاده از شارژ فوق العاده ی آن 24 ساعت می باشد و اگر از پنج هزار تومان بیشتر باشد، شارژ فوق العاده همراه اول شما تا سه روز اعتبار دارد.

 

شارژ فوق العاده همراه اول و ویژگی های آن

از شارژ هدیه همراه اول می توانید برای مصرف های داخل شبکه همراه اول استفاده کنید به عنوان مثال برای مکالمه با سایر سیم کارت های همراه اول و یا تماس با تلفن ثابت بهره مند شوید در صورتی که قبل از تمام شدن شارژ هدیه خود اقدام به خرید شارژ مجدد همراه اول کنید شارژ هدیه جدید با شارژ هدیه ی قبلی جمع میشود ولی به مهلت زمانی استفاده از آنها اضافه نخواهد شد. به عنوان مثال با خرید شارژ پنج هزار تومانی و ده هزار تومانی همراه اول و ثبت شارژ با استفاده از کد *142* سیم کارت شما به مبلغ چهار هزار تومان شارژ اضافه خواهد شد و مهلت زمانی استفاده از آن 3 روز می گردد. در صورت تماس با سایر اپراتورها و همچنین تماس خارجی از شارژ اصلی شما کسر می شود و شارژ هدیه شما فقط برای تماس های داخل شبکه می توان استفاده کنید.

درصورت پایان یافتن اعتبار زمانی شارژ فوق العاده، مهلت شارژ اصلی پایان نمی یابد.

پرداخت قبض جریمه با استفاده از سایت ایتور

پرداخت قبض جریمه با استفاده از سایت ایتور

سایت پرداخت قبض جریمه
دلم گرفته از این شهر

که آدمهایش،

همچون هوایش ناپایدارند...

گاه آنقدر گرم که نفست میگیرد...

گاه چنان سرد که بدنت میلرزد.... !

" 22 آبان 1394 "

🌟💫💓💫🌟

پرداخت اینترنتی قبض جریمه
قالیچه و ایوان قشنگی دارم

موسیقی باران قشنگی دارم

پاییز و هوای خش خش خوشبختی

من با تو چه آبان قشنگی دارم
پرداخت های اینترنتی به کلی دردسرهای خروج از منزل و ماندن در ترافیک و صرف هزینه و وقت را برای اکثر مردم از بین برده است شما با استفاده از سرویس پرداخت قبض ایتور علاوه بر پرداخت قبض های خدماتی خود می توانید اقدام به پرداخت قبض جریمه و خلافی خودروی خود نمایید.

روش های متعدی برای اینکار در نظر گرفته شده که از آنها می توان به پرداخت خلافی خودرو با استفاده از وبسایت ایتور، پرداخت جریمه رانندگی از طریق درگاه سایت های ملی، ملت، سامان و ... و پرداخت جریمه راهنمایی و رانندگی با استفاده از کدهای USSD و اپلیکیشن های اندروید اشاره کرد.
عشق هم
روزی
عین دفتر مشق کودکیمان
تمام میشود

#دلنوشته #درد_دل
سرویس پرداخت قبض جریمه ایتور

پرداخت جریمه راهنمایی و رانندگی
برف ببارد یا باران!!!❄

برای باور زمستان؛❄

همین جای نبودنت کافی ست...!!!❄

" 22 آبان 1394 "

🌟💫💓💫🌟

شوتینگ

دختره تو تلگرام ازم پرسید: تو کدوم گروه عوضی؟
من: شوتینگ
گفت: کدوم گروهه، مشخصاتش چیه؟!
گفتم: پس از هر گروه توسط مدیر گروه شوت میشم بیرون. ^^-^^