AzadAndish :. دانشجویان آمریکایی در دانشگاه یادگیری چندانی ندارند

 


  فارسی
  HOME :: ARCHIVE :: LINKS :: NEWS LETTER :: SEND NEWS :: CONTACT US May 4 ,2024   Search
بر اساس یافته های این کتاب، یک دلیل مهم این موضوع آن است که در دوران دانشجویی از دانشجویان خواسته نمی شود که فعالیت زیادی انجام دهند.
News Id : 570 Publish date : 1/20/2011 - 9:20 View : 6633

به گزارش ایبنا به نقل از آسوشیتدپرس، بر اساس یافته های یک پژوهش جدید روی 2300 فارغ التحصیل دانشگاهی که در کتاب «دانشگاهی سرگردان: یادگیری محدود در دانشکده ها» منتشر شده، مهارت هایی از قبیل تفکر انتقادی، قوای استدلالی مرکب و نوشتن در 45 درصد دانشجویان در پایان دوران دانشجویی شان تقویت نمی شود.

بر اساس یافته های این کتاب، یک دلیل مهم این موضوع آن است که در دوران دانشجویی از دانشجویان خواسته نمی شود که فعالیت زیادی انجام دهند. به طور مثال بسیاری از دانشجویان کار نوشتاری 20 صفحه ای را که پیش نیاز شروع ترم های دانشگاهی است، انجام نداده اند و یک سوم آنها نیز به کار خواندن حداقل 40 صفحه کتاب در هفته نمی پردازند.

یافته های این کتاب در حالی منتشر می شود که دولت آمریکا برای اینکه موقعیت رقابتی خود را در اقتصاد جهانی حفظ کند، معتقد است که باید دانشگاه های بیشتری ایجاد کند. این در حالی است که ریچارد آرون از دانشگاه نیویورک که این کتاب را همراه جوسیپا روسکا از دانشگاه ویرجینیا نوشته، می گوید:« این درست نیست که بگوییم صادر کردن مدرک تحصیلی بیشتر قدرت رقابت آمریکا را در سطح جهانی افزایش می دهد. این نیازمند سختگیری دردانشگاه است.»

یافته های کتاب «دانشگاهی سرگردان» بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از 24 مدرسه تهیه شده است. برخی دیگر از یافته های این کتاب نشان می دهند دانشجویانی که به تنهایی مطالعه می کنند، بیشتر می خوانند، بیشتر می نویسند و در کلاس های بهتری شرکت می کنند، یادگیر بیشتری دارند. همچنین مشارکت اجتماعی دانشجویان کمک چندانی به یادگیری آنان نمی کند.


label:
Link: http://www.azadandish.ir/en/article.asp?id=570&cat=1


Comment

Name
Email
Web
* Comment
 

   

Latest News
Home :: Archive :: Search :: Links :: Contact us :: Advertisement :: About us  
Copyright© 2008 Azadandish.ir. All rights reserved, Info@Azadandish.ir
Total hit : 2407091، Today hit : 413