AzadAndish :. اعتراض والدین آمریکایی باعث جمع آوری رمان پر فروش از مدارس شد

 


  فارسی
  HOME :: ARCHIVE :: LINKS :: NEWS LETTER :: SEND NEWS :: CONTACT US May 4 ,2024   Search
شکایت های مکرر والدین، مقام های آموزشی منطقه « هاری کانتی» آمریکا را مجبور کرد یک رمان پر فروش را از کتابخانه مدارس این منطقه جمع آوری کنند.
News Id : 584 Publish date : 3/4/2011 - 14:54 View : 6427

شکایت های مکرر والدین، مقام های آموزشی منطقه « هاری کانتی» آمریکا را مجبور کرد یک رمان پر فروش را از کتابخانه مدارس این منطقه جمع آوری کنند.

به گزارش ایبنا به نقل از ام.ان نيوز، اين رمان پرفروش همان رمان «یورش» است که در سال 2009 با اقتباس از آن فيلم «گرانيها» ساخته و با استقبال جشنواره‌هاي سينمايي و اسکار نيز روبه‌رو شد. اين رمان شرح حال یک دختر بچه سياهپوست آمریکایی است که والدینش با او بد رفتاری دارند و از او سوءاستفاده مي‌کنند.
 
با اين حال والدین آمریکایی بارها به مقام‌های آموزشی منطقه «هاری کانتری» شکایت کردند و اين کتاب را برای فرزندانشان در دوره راهنمایی نامناسب دانستند. مقام های آموزشی هم بعد از تایید نامناسب بودن این کتاب برای دوره سنی یاد شده، آن را از قفسه‌های کتابخانه های مدارس منطقه جمع آوری کردند.
 
تیل بریتون سخنگوی مدارس منطقه هاری کانتری روز دوشنبه با تایید جمع آوری این کتاب از مدارس گفت: «این کتاب برای بچه‌های دوره راهنمایی مناسب نیست اگرچه ممکن است برای بچه های به دوره بلوغ رسیده در دبیرستان ها مناسب باشد.»
 
با این حال مقام های آموزشی تاکید کرده اند که جمع آوری کتاب از مدارس راهنمایی به معنی حذف آن در کل منطقه نیست. مقام های آموزشی منطقه انگشت اتهام خود را به سمت یکی از توزیع کنندگان کتاب در منطقه نشانه رفته‌اند که به گفته آنها، به جای ارسال کتاب های مناسب ، کتاب هایی برای مدارس ارسال می کند که مناسب سن دانش آموزان نیست.
 
در جریان نشستی که روز دوشنبه برای بررسی موضوع در شورای آموزشی مدرسه ای در منطقه هاری‌کانتری برگزار شد، یکی از حضار گفت:«کتاب‌هایي با موضوع آمریکا و کتاب‌های خوبی که ارزش های خوب خانوادگی را تقویت می کنند، کجا هستند؟» برخی والدین نیز تاکید کردند که کتاب «یورش» فقط یکی از چندین کتابی است که باید از مدارس جمع‌آوری شود.

 


label:
Link: http://www.azadandish.ir/en/article.asp?id=584&cat=1


Comment

Name
Email
Web
* Comment
 

   

Latest News
Home :: Archive :: Search :: Links :: Contact us :: Advertisement :: About us  
Copyright© 2008 Azadandish.ir. All rights reserved, Info@Azadandish.ir
Total hit : 2407225، Today hit : 547