AzadAndish :. عرضه کارت الکترونیکی یارانه‌ای خرید کتاب دانشجویی

 


  فارسی
  HOME :: ARCHIVE :: LINKS :: NEWS LETTER :: SEND NEWS :: CONTACT US May 4 ,2024   Search
بانک صادرات با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خرید کتاب دانشجویان از بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کارت الکترونیکی یارانه‌ای خرید کتاب عرضه می‌کند.
News Id : 601 Publish date : 4/28/2011 - 19:32 View : 7173

بانک صادرات با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خرید کتاب دانشجویان از بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کارت الکترونیکی یارانه‌ای خرید کتاب عرضه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، طی هماهنگی‌های بعمل آمده میان این بانک و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای تامین کتب مورد نیاز قشر دانشجوی کشور و گسترش بیش از پیش فرهنگ کتابخوانی، دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکزآموزش عالی می توانند از هم اکنون لغایت12اردیبهشت ماه سال جاری ابتدا به سایت http://www.tibf.net مراجعه و نسبت به ثبت نام کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب در بخش ریالی و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند.

سپس( با در دست داشتن کارت ملی و کارت دانشجویی خود) با مراجعه به شعب منتخب بانک صادرات ، پس ازاحراز هویت، نسبت به اخذ کارت الکترونیکی یارانه‌ای که ارزشی معادل 400000 ریال دارد، اقدام کنند.

کارتهای مذکور ویژه خرید کتاب در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بوده و اعتبار این کارتها طی ایام برگزاری نمایشگاه است و پس از اتمام زمان اعتبار، تنها مبلغ پرداختی توسط شخص در کارت باقی خواهد ماند.

کارت یارانه ای خرید کتاب خارجی نیز از طریق 300 شعبه بانک صادرات در سراسر کشور تا تاریخ دوشنبه 12 اردیبهشت سالجاری عرضه می شود که لیست اسامی و آدرس این شعب در سایت بانک صادرات به نشانیwww.bsi.irموجود می باشد.

بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران از چهاردهم لغایت‪ بیست و چهارم اردیبهشت ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود. 


label:
Link: http://www.azadandish.ir/en/article.asp?id=601&cat=1


Comment

Name
Email
Web
* Comment
 

   

Latest News
Home :: Archive :: Search :: Links :: Contact us :: Advertisement :: About us  
Copyright© 2008 Azadandish.ir. All rights reserved, Info@Azadandish.ir
Total hit : 2407220، Today hit : 542